Loading...
Navigatie:  Home  >  Gezondheid & Voeding  >  Bericht

Man verlamd na het eten van ongaar vlees in restaurant

 9 november 2019 

    Print       Email

GFC NIEUWS- Een Britse man raakte vanaf zijn nek naar beneden verlamd na het eten van ongaar vlees in een restaurant in Londen.

Volgens de Daily Mail begon Richard Jackson,39, symptomen van een delirium te ervaren en kon zich niet meer goed concentreren. Zijn situatie verslechterde en werd hij opgenomen in het ziekenhuis, nadat hij de controle over zijn armen verloor.

Hij ging in een coma voor tien dagen en toen hij bijkwam was hij verlamd vanaf zijn nek naar beneden.

Jackson zegt dat hij voor een week in Londen was en heeft bij verschillende restaurants gegeten. Hij weet niet precies in welk restaurant hij het rauw vlees heeft gegeten.

Hij is gediagnosticeerd met myelitis transversa, een acute ontsteking van een deel van het ruggenmerg, waarvoor er geen behandelingskuur is.

Veelal wordt het veroorzaakt door bacteriën in rauw voedsel, immuunsysteem aandoeningen of andere factoren die de zenuwcomponenten in het ruggenmerg kunnen vernietigen.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL

    Print       Email
  • Published: 21 uur ago on 19 november 2019
  • By:
  • Last Modified: november 19, 2019 @ 2:46 pm
  • Filed Under: Nieuws