Loading...
Navigatie:  Home  >  Gezondheid & Voeding  >  Bericht

Jongen, 2, ‘levenloos’ nadat hij ‘vergiftigd’ werd door nicotinekauwgum van zijn moeder

 18 november 2019 

    Print       Email

GFC NIEUWS- Een tweejarige jongen werd ‘levenloos’, nadat hij ‘vergiftigd’ werd door de nicotinekauwgum van zijn moeder.

Sophie Balint, 23, zegt dat Tommy en zijn oudere broer Ozzy, 4, de kauwgum hadden ontdekt in haar lade, terwijl ze het huis aan het versieren was op 8 november.

De vrouw zag de jongens kauwen en vroeg wat ze in hun mond hadden. De oudste zei dat ze kauwgum hadden gevonden in de lade, waarna de moeder zei om die uit te spugen.

De jongens spuugden de kauwgum, maar na enkele minuten begon de 2-jarige te zweten en gaf constant over en werd helemaal ‘levenloos’, vertelt de moeder.

De jongen werd met spoed gebracht naar het ziekenhuis en is herstellende.

Balint uit Wales, Engeland, zegt dat ze haar verhaal heeft verdeeld om ouders te wijzen op de gevaren van nicotineproducten op kinderen.

Volgens de gezondheidsautoriteit in Groot-Brittannië kunnen grote hoeveelheden nicotine levensbedreigend zijn voor kinderen.

Symptomen van nicotinevergiftiging of een overdosis zijn braken, zweten, slaperigheid, beven, verwarring en beroertes.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL

    Print       Email
  • Published: 16 uur ago on 8 december 2019
  • By:
  • Last Modified: december 8, 2019 @ 3:54 pm
  • Filed Under: Nieuws