Loading...
Navigatie:  Home  >  Gezondheid & Voeding  >  Bericht

Vrouw verliest bijna haar arm na infectie met huid-etende bacterie in nagelsalon

 14 oktober 2019 

    Print       Email

GFC NIEUWS- Een doodsbange oma werd besmet met een hui-etende bacterie na een bezoek aan een nagelsalon.

Jayne Sharp was voor een manicurebehandeling bij Jazzy Nail Bar in Tennessee (VS), maar nadat ze thuis aankwam, deed haar duim enorm pijn.

De pijn werd gauw ondraaglijk en ging Jane naar de spoedeisende hulp.

Bezorgde medici vreesden dat ze haar gehele arm zou verliezen, omdat niet alleen haar duim, maar intussen ook haar hand was geïnfecteerd.

Omdat ze ook nog diabeet is, was ze extra gevoelig voor de infectie.

Intussen is ze een aantal keer geopereerd en herstelt ze goed.

Indien ze niet snel naar het ziekenhuis was gegaan voor hulp, was de kans groot dat ze haar arm zou verliezen, zeggen artsen.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL

    Print       Email